Averagely, I made $0.72 every time peoples visit my page. Interested to Know how I did it? Here..

Buat Duit Main Myspace

PENTING: Sila Buat Confirmation Emel

Untuk subscribe, masukkan emel kat bawah ni. Tapi lepas tu jangan lupa buat confirmation emel tu dgn cara klik link confirmation kt emel yg dihantar dari sini. Baru boleh terima update. Bagi yang belum, hope confirmkan ok. Thanks. P/S: Masih Ramai Lagi yg belum klik emel pengesahan yang dihantarkan ke emel. Mohon segera berbuat demikian. Salam Reformasi!

Jom Tukar Link

Videoreformasi.blogspot.com sekarang membuka kepada sesiapa sahaja untuk bertukar link. Emelkan alamat blog anda ke VideoReformasi{at} yahoo.com. Sbg sokongan kepada blog ni, mohon ditambahkan link ke blog ini dari blog anda. Terima kasih banyak dan salam reformasi!

Jangan Tertinggal Walau 1 Video. Masukkan Emel anda di Bawah untuk Update Video Baru

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Putrajaya Semakin Hampir...
Custom Search

Bukan setakat rasa nak tergelak, tapi sampai terbatuk saya sebab tergelak baca artikel kat Malaysiakini tadi. Lawak sungguh. Mari kita tengok apa yang lawak sangat.

Yang lawaknya ialah bila Menteri Penerangan baru Datuk Ahmad Shabery Cheek cuba nak join main perang saraf juga. Hahaha. Nak main lawan siapa? Nak lawan Anwar Ibrahim. Hahaha. Lawak nyer...Bukan sebab apa saya rasa lawak, tapi cara dia counter 'perang' Dato Seri Anwar tu.

Semua kita tahu yang DSAI dah beberapa kali sebut pasal adanya ahli parlimen BN yang akan lompat parti. Dengan kata lainnya, akan menyeberang ke Pakatan Rakyat. Terbaru kenyataan DSAI di sabah semalam. DSAI kata, hanya tunggu masa yang sesuai. Sekarang ni MP-MP tu kira dalam fasa lakonan la.

Tapi yang lucunya bilamana si menteri penerangan ni cuba nak lawan hujah tu dengan berkata yang Anwar patutnya bimbang tentang kemungkinan MP PR melompat masuk ke BN. Hahahaha minta maaf. Saya tak boleh tahan gelak.

BN umpama bahtera yang besar dan mewah yang dah bocor sana sini dan baru-baru ni kebocoran tu semakin besar apabila dihempas badai kuat yang dikenali sebagai tsunami. Lubang dah besar sangat. Kapal dah nak tenggelam. Sekarang anak-anak kapal tu dan orang dekat kapal lain sedang menonton kapal tu tenggelam sedikit demi sedikit. Dalam tu penumpang-penumpang pula sedang bergaduh sesama sendiri nak tentukan ketua baru. Ketua apa lagi kalau dah bocor sana sini nak tenggelam? Kapal Pakatan Rakyat berlayar dekat sebelah je dengan kapal BN tu. Siapa-siapa nak selamat silalah turun dari kapal nak tenggelam tu mari naik kapal baru ni. Ramai dah yang sedar hakikat tu ambik keputusan berpindah ke kapal baru. Anak-anak kapal dah ramai yang tukar kapal.

Cuma sekarang ni, mereka yang berpangkat sahaja masih belum turun walaupun memang niat di hati nak tukar kapal demi sampai ke destinasi. Sampai masa yang sesuai, mereka akan tinggalkan kapal nak tenggelam tu dan pindah ke kapal baru yang megah berlayar ni. Ni lah perumpamaannya.

Jadi memang lucu yang teramat sangat bilamana Menteri Penerangan Datuk Ahmad Shabery Cheek kata ada MP PR yang akan turun dari kapal PR dan naik masuk ke kapal BN yang dah terang-terang nak tenggelam tu. Alasannya pula isu babi. Hahaha. Takpelah, orang baru nak belajar jadi pembangkang katakan. Mari sama-sama kita nantikan apa perkembangan terbaru dalam sebulan dua lagi. Sabar menanti.

http://videoreformasi.blogspot.com/

Averagely, I make $0.72 every time peoples visit my page.Interested to Know how I did it? Here..

Related Posts by Categories



Widget diubahsuai oleh taiko

1 Comment:

  1. Unknown said...
    Biarkan bahtera BN yang dah banyak sangat bocornya itu tenggelam bersama penumpangnya sekali.

    Mereka akan bermakam di dasar laut cina selatan.

    Kita sama-sama doakan semoga Pakatan Rakyat beroleh kejayaan dan keberkatan.

Post a Comment



Update Video Baru Akan dihantarkan terus ke Emel anda. Masukkan Emel di bawah.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


 

Blogger Template | Created by Adam Every | Modified by Blogger-Whore