Averagely, I made $0.72 every time peoples visit my page. Interested to Know how I did it? Here..

PENTING: Sila Buat Confirmation Emel

Untuk subscribe, masukkan emel kat bawah ni. Tapi lepas tu jangan lupa buat confirmation emel tu dgn cara klik link confirmation kt emel yg dihantar dari sini. Baru boleh terima update. Bagi yang belum, hope confirmkan ok. Thanks. P/S: Masih Ramai Lagi yg belum klik emel pengesahan yang dihantarkan ke emel. Mohon segera berbuat demikian. Salam Reformasi!

Jom Tukar Link

Videoreformasi.blogspot.com sekarang membuka kepada sesiapa sahaja untuk bertukar link. Emelkan alamat blog anda ke VideoReformasi{at} yahoo.com. Sbg sokongan kepada blog ni, mohon ditambahkan link ke blog ini dari blog anda. Terima kasih banyak dan salam reformasi!

Jangan Tertinggal Walau 1 Video. Masukkan Emel anda di Bawah untuk Update Video Baru

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Putrajaya Semakin Hampir...
Custom Search

Amboi, kecohnya tv3 sekarang ni. Semangat nampaknya ada assignment baru ye. Assignment nak hancurkan Pakatan Rakyat dah habis ke? Assignment nak taburkan kekeliruan kat rakyat dah selesai ke? Tugasan nak melaga-lagakan pemimpin PR dah berjaya ke?

Belum pun habis assignment lama, kini tv3 dapat pula assignment baru. Tak letih ke? Owh lupa pulak. Dah memang tugas mereka. Dah memang tugas mereka untuk menjadi jurasampai kepada UMNO. Tu memang kerja mereka. Samada sebelum kempen ataupun selepas kempen pilihanraya, mereka memang berkhidmat untuk jadi jurucakap BN.

Apa assignment terbaru? Yg terbaru ialah mereka menjadi pihak tengah untuk menghubungkan antara pemimpin melayu UMNO, PAS dan PKR. Mereka mempunyai misi yang besar. Amat besar. Mereka mahu supaya pemimpin melayu ketiga-tiga parti ini duduk semeja dan berbincang tentang nasib orang melayu. Ya, sebenarnya bukan mereka yang mahu. Mereka hanya menyampaikan berita sahaja. Mungkin kata mereka.

Tapi kita tahu, sekiranya berita itu datang dari pihak pembangkang, selagi tidak ada 'point' untuk mengutuk mereka tidak akan siarkan. Sekiranya bukan gambar Dato Seri Anwar Ibrahim menari di Ijok tempoh hari, jangan harap majlis kempen PKR akan masuk tv3. Sekiranya bukan sebab DSAI pergi ke mahkamah tempat perbicaraan HINDRAF, jangan harap nak masuk tv. Tu semua digunakan untuk kepentingan pihak BN sahaja. Semua rakyat tahu.

Melihat kepada usaha bersungguh-sungguh mereka melaporkan bahawa UMNO, PAS dan PKR harus berbincang dan orang melayu harus bersatu membincangkan hala tuju nasib orang melayu tu, kita nak tanya. Kenapa, orang melayu dah nak hancurkah sekarang? Nasib orang melayu dah nak punahkah sekarang? Orang-orang melayu saling berpecahkah sekarang? Sebenarnya, yang nak hancur dan punah adalah parti UMNO. Yang saling berpecah adalah para pemimpin UMNO. Bukannya orang melayu.

Kenapa dulu apabila BN menang besar, tak sebut pun pasal nasib orang melayu? Adakah bermakna isu ketuanan melayu tidak perlu disentuh apabila kamu menang. Apakah apabila PR menang, nasib orang melayu sudah hampir pasti melayang? Sebenarnya, umno yang takut dan terperasan bahawa mereka membela nasib melayu. Selama ini mereka terlupa bahawa mereka telah banyak mengabaikan nasib orang melayu dan bumiputera. Mereka tidak dapat mengangkat atau tidak mahu pun mengangkat nasib para penduduk bumiputra sabah. Kalau tidak, masakan penduduk di sana jauh lebih miskin berbanding negeri-negeri lain?

Adakah sebab nak 'membela' sangat nasib org melayu sehingga nasib bumiputra sabah boleh diabaikan. Sekadar mengingat kembali apa yang disebut oleh seorang pakcik dari pedalaman sabah yang pernah keluar di TV suatu ketika dulu. "Pakcik nak bagitau, bagus lagi ayam-ayam yang di bandar daripada kami di kampung ni. Diorang dapat lagi lampu letrik kerajaan. kami sini tidak pernah dapat". Bayangkan, 20 tahun lori balak keluar masuk mengangkut hasil bumi di hutan kampung mereka tapi jalannya dibiarkan jalan tanah merah. Air paip tak ada, elektrik jauh sekali. Inikah yang dikatakan membela? Sekarang nak kami bersatu dengan UMNO?

Tidak, tak payah risau. Sebab sekarang, orang Melayu, Cina, India Iban, Kadazan dan bumiputra lainnya mahu bersama-sama bersatu di bawah naungan Pakatan Rakyat. Mari cuba kereta baru. Salam Reformasi!!

Averagely, I make $0.72 every time peoples visit my page.Interested to Know how I did it? Here..


Averagely, I make $0.72 every time peoples visit my page.Interested to Know how I did it? Here..

Saya tak tahu apa respon nak diberi saat terbaca tajuk artikel di malaysiakini yang berbunyi "Khairy: Keris antara punca BN kalah". Khairy nampaknya menyalahkan keris sebagai salah satu punca kekalahan BN.

Saya tertunggu-tunggu bila lagi khairy nak mengaku bahawa dia merupakan punca terbesar kekalahan BN. Tu memang tak boleh nak dinafikan lagi. Dan hakikat ini tidak akan dinafikan langsung kecuali mungkin oleh mulut khairy dan bapa mertua sayang. Mungkin di mulut, tapi di hati sama dengan kita.

Kenapa khairy menjadi punca utama kekalahan BN? Jawapannya mudah. Sebab semua orang dah naik menyampah tengok muka dia. Tak payah nak ceritalah pasal penyokong pembangkang, hatta dari kelompok orang kuat UMNO sendiri amat muak dengan khairy. Dah lah dapat jawatan bukan melalui proses biasa tapi berlagak macam orang hebat dan banyak sokongan. Mendengar tutur bicaranya sahaja dah tahu tentang keangkuhannya. Saya ingat lagi bagai mana dia menjawab tatkala seorang wartawan bertanyakan tentang keris ketika kempen di ijok dahulu. Dia dengan gaya dan lagak angkuhnya mempersoalkan soalan tersebut dan enggan menjawab.

Kemudian siapa yang tidak tahu bahawa media lebih banyak memaparkan tentang khairy berbanding ketuanya, Hishammuddin. Ketika musim pilihanray dulu, hampir setiap hari kita melihat mukanya di kaca tv ataupun di akhbar. Dan bukan menjadi perkara asing lagi untuk kita mendengar dia mencemuh pemimpin-pemimpin pembangkang. Dia mencemuh TG Nik Aziz sebagai rasuah. Kononnya kerajaan kelantan selama memerintah mengamalkan curi balak dan pelbagai lagi. Dia memperkecil-kecilkan dan memperlekehkan koridor Depu yang dilancarkan PAS.

Tidak cukup dengan itu, dia bukan main lagi menyerang DS Anwar Ibrahim. Ada dalam satu ucapannya, dia bergurau dan menyelitkan yang kira2nya berbunyi "PAS main DAP ikut kanan, DAP main PAS ikut kiri, Anwar main dua2 ikut belakang..". Begitulah celuparnya mulut menantu PM ni. Dapat jawatan pun 'menang tanpa bertanding' tapi berlagak nak mampus. Terbaru dia mengulangi lagi fitnah terhadap DSAI ketika kempen di Lembah Pantai. Apa hasilnya? Hasilnya dia disaman RM100 juta oleh Dato Seri Anwar Ibrahim. Baru padan muka. Sekarang kita tengok adakah masih ada lagi 'hakim krg relevan' atau 'peguam correct3x' yang akan membantu. Kalau tiada, terpaksalah bayar. Dan kalau dia mampu bayar, dari mana dia korek duit tu??

Bukan setakat pemimpin pembangkang, pemimpin veteran UMNO pun dia hentam juga. Siapa lagi kalau bukan Tun Mahathir. Kalau pembangkang yang hentam, tu memang tak hairanlah. Tapi lucu juga, dia tiba-tiba hilang dan senyap selepas keputusan pilihanraya lepas.

Sehinggakan ada orang yang mengubah kempen mencari adik Sharlinie~"Di mana Sharlinie?" menjadi..."Di mana Khairy..."
Salah satu video khairy di Youtube

Averagely, I make $0.72 every time peoples visit my page. Interested to Know how I did it? Here..

Opposition leaders' view on PM's speech...
Berjayakah imej badan kehakiman correct..correct..correct dipulihkan?
Semoga menjadi kenyataan.


Averagely, I make $0.72 every time peoples visit my page. Interested to Know how I did it? Here..

Saya pasti ramai yang perasan dan sedar perkara ini sekarang. Ramai yang terkejut bagaimana Samy Vellu akhir-akhir ini sudah beberapa kali mengeluarkan kenyataan yang agak 'keras' yang sebelum ini tidak mungkin kita akan dapat dengar.

Yang paling baru dia mengeluarkan kenyataan bahawa MIC akan membawa orang luar untuk membantu kaum India di negara ini sekiranya kerajaan tidak membela nasib penduduk india di sini. Kenyataan samy ni mengundang respon TPM Malaysia, Dato Seri Najib. Dato seri Najib kata dia akan tanya apa maksud kenyataan Samy vellu tu. Sebab sekali kita dengar pun kita dah boleh agak yang kenyataan tu seolah-olah memberi gambaran bahawa kaum india di Malaysia selama ini sebenarnya terpinggir. Samy Vellu telah memberikan gambaran itu secara tidak langsung. Tapi tak tahu la apa yang dia sebenarnya fikirkan. Apa yang pasti, itulah gambaran yang saya dapat.

Sekali dengar kenyataan itu, mungkin ramai yang tidak sedar bahawa kenyataan itu adalah kenyataan untuk mengangkat diri sebagai hero. Hero kepada siapa? Hero kepada kaum india di negara ini. Kenapa begitu? Mudah sahaja. Selama ini dia sudah senang-senang sendiri dan tidak berani mengeluarkan kenyataan yang agak keras seperti ini untuk membela kaum india. Orang india yang pada waktu itu seolah-olah tidak ada pilihan lain terus juga menyokong MIC. Tapi keadaan terus berubah bilamana berlakunya peristiwa perarakan HINDRAF pada penghujung tahun lepas.

Laungan 'Makhal Sakhti' berkumandang. Orang-orang india telah tersentak dan tersedar. Baru mereka tahu bahawa mereka perlu bangkit dan mencari pemimpin yang betul-betul berani berjuang untuk nasib mereka. Akhirnya mereka menolak langsung kepimpinan Samy Vellu dan MIC. Sokongan mereka kepada HINDRAF semakin kuat apabila pemimpin2 HINDRAF ditahan di bawah akta kejam ISA. Akhirnya kebencian makin meluap kepada MIC. Ini dapat dilihat pada pilihanraya yang lepas bilamana pemimpin MIC itu sendiri tumbang dan dikalahkan di tempat beliau.

Berlainan pula kisahnya dengan seorang calon India yang sedang meringkuk di dalam penjara yang walaupun tanpa dapat keluar berjumpa rakyat dan berkempen telah menang besar. Inilah yang dinamakan Makhal Sakhti. Kuasa Rakyat. Suara rakyat suara keramat.

Rakyat mahukan pemimpin yang sanggup bersusah dan sakit demi membela nasib mereka. Samy Vellu nampaknya sudah sedar hakikat ini dan sebab itulah ada sudah kedengaran suara daripada beliau tentang nasib kaum india. Mari kita saksikan bersama sejauh mana keberaniannya untuk berdepan dengan ugutan dari pemimpin UMNO. Dan kita tunggu apakah lagi kenyataan-kenyataan beliau yang bakal menyusul.



Averagely, I make $0.72 every time peoples visit my page. Interested to Know how I did it? Here..

Pembayaran tu bukan bermakna permohonan maaf- Najib.
Entahlah apa yang susah sangat nak mohon maaf tu.


Averagely, I make $0.72 every time peoples visit my page. Interested to Know how I did it? Here..


Averagely, I make $0.72 every time peoples visit my page. Interested to Know how I did it? Here..


Averagely, I make $0.72 every time peoples visit my page. Interested to Know how I did it? Here..

Kurang 12 jam daripada perhimpunan rakyat sempena berakhirnya hukuman dan sekatan politik kepada Dato Seri Anwar Ibrahim, pihak polis mula mengambil tindakan.

Awal-awal pagi lagi mereka sudah datang mengantar surat saman ke rumah pemimpin2 PKR. Tindakan pantas dalam menyelesaikan aduan dan kes adalah dipuji, tapi persoalannya kenapakah apabila sesuatu aduan itu bersangkut paut dengan parti pembangkang sahaja baru mereka kelihatan tegas dan pantas? Bagaimana pula dengan kes di terengganu yang mana institusi beraja dihina dgn panggilan 'Natang'? Mereka diam membisu dan terdiam malu-malu. Inilah antara sikap profesional dan takut dan kecut kepada pemerintah yang nampak terang dan nyata.

Apabila rakyat bersama-sama pakatan rakyat berkumpul ramai-ramai untuk mendengar amanat pemimpin-pemimpin mereka, perhimpunan ini akan dipanggil dan digelar perhimpunan haram. Kenapa haram? Sebab perhimpunan itu tidak mendapat permit. Persoalannya, sejak bila perhimpunan seperti itu yang dilakukan oleh parti pembangkang pernah mendapat permit polis? Tak payah minta pun dah tau jawapan.

Ironinya, apabila melayu-melayu BN membuat demonstrasi yang boleh menimbulkan kekacauan dan isu perkauman, polis bertindak terlalu lembut dan 'berhemah'. Tidak pernah mereka membazirkan gas pemedih mata dan air kimia untuk ditembak dan disembur kepada mamak2 perusuh ni tadi. Media pembodek pulak seperti TV3, RTM dan utusan malaysia akan memberikan gelaran yang amat lembut kepada perhimpunan golongan perusuh ni dengan panggilan 'Perhimpunan Aman'. Haha rasa nak termuntah mendengarnya. Apabila mereka yang buat, mereka dipuji. Apabila orang lain buat, bukan main lagi mengeji.

Terbaru dalam kes perhimpunan rakyat sempena Black 14. Kita setuju bahawa pada malam tu pihak polis kelihatan begitu 'sporting'. Mereka pada awalnya tidak mengganggu majlis langsung malahan hanya tolong mengawal lalu lintas. Bahkan ada abang polis yang sempat mengambil sticker AIC dan tersenyum malu-malu sebelum menyimpannya ke dalam poket. Ternyata mereka amat sporting malam tu.

Tapi entah apa yang sebenarnya berlaku, tiba-tiba sahaja keadaan ni berubah selepas mereka mendapat arahan untuk meminta majlis ditamatkan awal. Esok paginya pula, sebelum ayam bangun sarapan pagi lagi ada sudah polis yang dihantar ke rumah para pemimpin PKR untuk menghantar saman. Fuhh...cekap dan cergas sungguh mereka dalam menjalankan tugas. Kan bagus kalau begini cekap juga mereka ketika menyiasat kes Altantuya. Sebenarnya rakyat bukan bodoh, rakyat tahu bahawa ada pihak yang sengaja nak menyibukkan PR dengan perkara-perkara seperti ini. Kononnya nak mengugut dan menakutkan Dato Seri Anwar. Tidak lama lagi, mungkin Dato Seri Anwar Ibrahim pula akan dipanggil untuk memberi keterangan. Kononnya majlis black 14 boleh menimbulkan kekacauan. Lawak jenaka sungguh. Mari kita sama-sama saksikan adakah akan berlaku seperti kes BPR dalam kes VK Lingam dulu. Mahu mengugut tetapi akhirnya leher sendiri yang terjerut.

Hakikatnya mereka salah orang. Makin tekan, makin lawannn!!!


Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung.

Post ni adalah untuk meminta jasa baik kepada sesiapa sahaja antara para pengunjung blog VideoReformasi ini yang memiliki blog ataupun website untuk menambahkan link ke blog ini. Sila emelkan alamat blog anda ke teman4u@yahoo.com supaya link ke blog anda juga dapat ditambahkan di blog ini.

Perkara kedua yang amat penting ialah, selepas anda mengisikan emel untuk subscribe, sila segera ke emel anda dan klik link pengesahan emel yang dihantarkan. Ini untuk membolehkan anda mendapat update semasa daripada blog VideoReformasi ni. Bagi yang belum sahkan emel, anda hanya perlu login ke emel tersebut dan klik link pengesahan.

Terima kasih semua. ;)

Mesyuarat penubuhan Pakatan Rakyat dihadiri oleh Dato Seri Anwar Ibrahim, TG haji Hadi Awang, YB Lim Kit Siang dan Datin Seri Dr Wan Azizah. Mulai sekarang, perjuangan menentang Barisan Nasional berlandaskan agenda dan nama Pakatan Rakyat(PR).


Bersama YB Nurul Izzah Anwar Ibrahim


YB Nurul Izzah mula bekerja. Beliau sebagai ahli parlimen Lembah Pantai mewujudkan Pusat Pembangunan Komuniti Lembah Pantai. Semoga nasib penduduk Lembah Pantai akan dapat dibela.

Macamni lah keadaan dalam parlimen Malaysia. Perkataan 'bodoh' macam jadi perkataan biasa bagi mereka. Ke manakah perginya 'kepimpinan melalui teladan'?


Ramai sangat yang datang. Bakal PM mendapat sokongan yang padu dari rakyat.


Telah 10 tahun berlalu.
Namun peristiwa penyingkiran Dato' Seri Anwar Ibrahim dari dalam kerajaan dan dari jawatan nombor 2 negara iaitu sebagai Timbalan Perdana Menteri masih segar dalam ingatan rakyat Malaysia dan dunia.

Selama 10 tahun itu jugalah tuduhan demi tuduhan terus dilemparkan kepada Dato Seri Anwar. Bukan sedikit fitnah yang ditabur dan begitu jugalah bukan sedikit dosa yang penyebar-penyebar fitnah kumpul. Tuduhan-tuduhan seperti liwat, agen amerika, agen CIA, agen yahudi, kaki perempuan,zina dan pelbagai lagi yang kotor-kotor bagaikan tidak pernah berhenti terus dilemparkan oleh kaki fitnah.

Bagaikan tidak ada ertinya kepada mereka Sumpah Keramat Dato' Seri Anwar Ibrahim pada 10 tahun yang lepas dengan lafaz nama Allah menafikan semua tuduhan yang dibuat terhadapnya. Ramai rakyat yang simpati kepada Dato Seri Anwar Ibrahim tetapi ada juga golongan yang buta mata hatinya dan masih mahu membenarkan tuduhan dan cemuhan mamak bendahara. Mungkin bagi mereka, kata-kata 'Mamak Bendahara' alias Dr Mahathir lebih besar maknanya dan lebih layak dipercayai berbanding sumpah dengan nama Allah. Sungguh tragis. Padahal mereka mengaku beragama Islam.

Mungkin juga mereka termakan kata-kata Tun Mahathir ini yang pernah berkata bahawa orang yang peribadinya seperti Anwar Ibrahim yang kononnya kaki perempuan dan liwat untuk sekian tahun lamanya itu memang sanggup dan berani bersumpah di dalam masjid. Jadi katanya, sumpah oleh orang ini memang tidak boleh diambil berat. Tetapi yang sebenarnya, Tun Mahathir pernah beberapa kali memperlekehkan Sunnah Nabi seperti mempermainkan janggut, tudung dan mengatakan bahawa orang melayu tidak makan babi bukan sebab benda lain tapi sebab memang dididik begitu dari kecil lagi. Kalau sunnah nabi pun berani dia perlekehkan, apa sangatlah nak tuduh, fitnah, aibkan dan pukul orang tu bagi tokoh ni. Jadi, di antara dua tokoh ini yang mana satukah lebih layak dipercayai?

Adakah seorang yang mampu memimpin keluarganya menutup aurat, mempunyai asas agama yang baik dari kecil lagi tetapi tiba-tiba dilempar dengan pelbagai tuduhan yang tidak pernah dibuktikan itu ataupun seorang lagi yang memang terang-terang mempermainkan sunnah nabi dan tidak pernah meminta maaf dan menyatakan insaf? Yang mana satukah lebih layak dipercayai?

Sekarang mamak itu terus lagi melempar tuduhan. Dia memang tidak pernah menyesal. Tidak mahu insaf. Adakah kerana sumbangan dia terhadap pembangunan negara untuk 2 dekad itu menghalalkan dia untuk memfitnah orang dan seterusnya untuk kekal ego walaupun umur dah nak masuk pukul 6?

Para pembaca boleh menonton sendiri rakaman sumpah Dato seri Anwar Ibrahim dgn nama Allah, bagaimana konspirasi dirancang dan pengakuan sukma adik angkat Anwar Ibrahim. Mari sebarkan kebenaran.

Burung Rajawali itu semakin yakin menantikan hari kemenangannya. Lontaran kiasan itu dipunggah melalui sajak W. S Rendra, seorang penyair terkenal Indonesia. Sebenarnya, MB Selangor Tan Sri Khaled Ibrahim menisbahkan rajawali kepada Dato' Seri Anwar Ibrahim pada 14 April lalu ketika membacakan puisi itu sebelum Anwar memulakan ucapannya.

"Bermula malam ini, tamatlah perundangan zalim yang menyekat penglibatan Anwar di dalam politik negara," kata Azmin Ali sebelum itu.

Dingin angin April yang bertiup malam itu membungkus seribu kenangan ke atas Anwar sendiri ketika menyifatkan sebatang sungai berhampiran Yayasan Anda di Kg Baru sebagai Sungai Firdaus yang berada di syurga. Malah, banyak kisah sejarah di situ yang menyebabkan tempat tersebut telah dipilih sebagai tempat perhimpunan rakyat.

Selain itu, pertemuan di Kelab Sultan Sulaiman dapat dilakukan tanpa halangan memandangkan MB Selangor adalah presiden kelab tersebut, sekali gus menyulitkan operasi polis menghalau rakyat...<more...>

Rajawali sudah kembali. Menggempur musuh menegakkan kebenaran. Mempertahankan keadilan. Anwar Ibrahim akan memimpin kita dalam perjuangan ini. Salam Reformasi!!!



Sudah dikatakan bahawa tuduhan liwat adalah fitnah. Namun ada beberapa golongan yang msh asyik menyebar fitnah.

Dalam video ini, Sukma mendedahkan bagaimana dia diseksa dan diugut oleh polis SB untuk membuat pengakuan palsu bahawa dia pernah diliwat oleh Anwar Ibrahim. Kalau dah diseksa sampai 10 hari berturut2, kita pun mungkin belum tentu dapat bertahan.

Itulah yang berlaku kepada Sukma. Daripada 'tidak' dia terpaksa menukar jawapan menjadi 'ya' atas seksaan, ugutan, dan ancaman yang terus menerus dilakukan kepadanya selama dia ditahan.

Bertaubatlah dan hentikan fitnah. Mmg nyata bahawa Dato Seri Anwar adalah mangsa fitnah dan konspirasi politik yang kotor peringkat tertinggi negara pada masa itu.


Akibat takutkan DSAI, 1 konspirasi politik yang kotor dan jahat telah dirancang untuk menjatuhkan Dato Seri Anwar Ibrahim.

Telah 10 tahun berlalu.

Namun peristiwa penyingkiran Dato' Seri Anwar Ibrahim dari dalam kerajaan dan dari jawatan nombor 2 negara iaitu sebagai Timbalan Perdana Menteri masih segar dalam ingatan rakyat Malaysia dan dunia.

Namun di sebalik itu, ada yang masih termakan fitnah yang dilemparkan kepada Dato Seri Anwar. Pelbagai cemuhan dan fitnah kononnya beliau liwat, agen amerika, agen CIA, agen yahudi, kaki perempuan dan zina dan pelbagai lagi yang kotor-kotor. Dato Seri Anwar sudah menafikannya dengan nama Allah seperti yang anda boleh tonton di http://www.youtube.com/watch?v=hoWEsy... . Syukurlah sbb ramai yang tersedar bahawa itu cumalah fitnah dan penipuan jahat untuk memusnahkan karier politik DSAI. Tapi ada juga yang terus tidur dan menjadi penyebar fitnah yang sebenarnya tidak disertai hujah-hujah malahan cuma cemuhan-cemuhan kosong itu sahaja. Kepada mereka ini, jika tidak mahu insaf juga, biarkan mereka jawab sendiri di dalam kubur dan di depan Tuhan.

Video ini sedikit membongkar bagaimana dan siapa yang mengarahkan konspirasi dirancang untuk menyingkirkan DSAI. Semoga mereka insaf dan bagi yang sudah tua tapi masih lagi ego tidak bertempat dan terus menerus melempar fitnah, biarkan sahaja. Sampai masanya, dia akan jawab juga. Saksikan Bagaimana konspirasi menjatuhkan Anwar Ibrahim dirancang.


Siri 3-Ceramah Dato Seri Anwar Ibrahim, Black 14 2008

Siri 2-Ceramah Dato Seri Anwar Ibrahim, Black 14 2008

Terima kasih dan tahniah kepada yang hadir ke perhimpunan bersejarah dan keramat Black 14 di kpg Baru malam tadi. Mari kita saksikan ceramah Dato Seri Anwar pada malam tadi. Ceramah Black 14 2008.

Malam ini, bakal berlangsung suatu perhimpunan yang akan tercatat dalam sejarah seperti perarakan rakyat, BERSIH pada hujung tahun lepas. Kali ini, perhimpunan Black 14. Dijemput datang beramai2 untuk memberikan sokongan dan sila ajak rakan taulan dan sahabat handai bertempat di Kelab Sultan Sulaiman, Kpg Baru, Kuala Lumpur pada pukul 9.00 malam. Jemput datang.

chegubard.blogspot.com


chegubard.blogspot.com

PKR leaders, MPs & ADUNs meeting di Shah Alam 2

Pemimpin keADILan di Shah Alam

Update Video Baru Akan dihantarkan terus ke Emel anda. Masukkan Emel di bawah.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


 

Blogger Template | Created by Adam Every | Modified by Blogger-Whore