Averagely, I made $0.72 every time peoples visit my page. Interested to Know how I did it? Here..

PENTING: Sila Buat Confirmation Emel

Untuk subscribe, masukkan emel kat bawah ni. Tapi lepas tu jangan lupa buat confirmation emel tu dgn cara klik link confirmation kt emel yg dihantar dari sini. Baru boleh terima update. Bagi yang belum, hope confirmkan ok. Thanks. P/S: Masih Ramai Lagi yg belum klik emel pengesahan yang dihantarkan ke emel. Mohon segera berbuat demikian. Salam Reformasi!

Jom Tukar Link

Videoreformasi.blogspot.com sekarang membuka kepada sesiapa sahaja untuk bertukar link. Emelkan alamat blog anda ke VideoReformasi{at} yahoo.com. Sbg sokongan kepada blog ni, mohon ditambahkan link ke blog ini dari blog anda. Terima kasih banyak dan salam reformasi!

Jangan Tertinggal Walau 1 Video. Masukkan Emel anda di Bawah untuk Update Video Baru

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Putrajaya Semakin Hampir...
Custom Search



Pelajari 150 rahsia silap mata


Thanks for watching...
Averagely, I made $0.72 every time peoples visit my page.Interested to Know how I did it? Here..

Mungkin soalan yang lebih tepat ialah, "Apakah benar isi kandungan perbualan ini?"


Kali ini Raja Petra benar-banar telah bersedia untuk di penjarakan walaupun beliau tahu mungkin untuk tempoh yang lama namun beliau menegaskan bahawa beliau akan pastikan Najib Tun Razak tidak akan menjadi PM. Beliau juga tahu yang pendedahan ini akan menjatuhkan serta menghancurkan hidup beliau namun Raja Petra menegaskan bahawa beliau akan turut sama mengherat Najib sama jika beliau di masukkan dalam penjara.

.Zuraida Kamaruddin

Kali ini Raja Petra tegas dengan pendirian beliau untuk membongkar penipuan serta tembelang yang selama ini di sorokkan Najib Tun Razak. Raja Petra memberi pendedahan bahawa akuan bersumpah beliau adalah benar ! Beliau juga ada rakaman perbualan perbincangan dan rakaman tersebut berada di tempat yang selamat serta akan di dedahkan pada bila-bila masa sahaja. Beliau tahu pembongkaran ini menyebabkan nyawa beliau serta keluarga beliau terancam dan bila-bila masa sahaja akan di bunuh.

.zuraida kamaruddin

“ Jika Najib berani menuduh saya maka kita lihat siapa penjenayah sebenar
Menurutnya lagi pertemuan saiful dengan Najib juga ada melibatkan orang ke tiga iaitu rakan saiful yang juga orang yang di temu bual dalam rakaman tersebut.

Antara isi kandung perbualan tersebut adalah
………………………………………………………………………………………………………………………………………..

“ Soalan apa yang awak cuba untuk tanya pada saya ?”

“ Tiada apa-apa. Kita jangan anggap perbualan ini sebagai temu ramah. Awak Cuma bertenang dan cuba ceritakan apa yang berlaku. Saya akan merakamkan perbualan ini untuk di jadikan bukti untuk membawa pihak yang bersalah ke muka keadilan.
“ Apa yang kamu nak saya ceritakan sebenarnya ?”

“ Awak cuba ceritakan bagaimana awak boleh mengenali saiful, macam mana saiful boleh bekerja dengan Parti Keadilan Rakyat, apa kebiasaan yang di lakukan saiful semasa di pejabat, dan apa sebenarnya yang terjadi antara Anwar dan saiful ? Adakah kes liwat ini benar-benar berlaku atau saja di ada-adakan cerita ? Tetapi jika boleh awak cuba jawab dengan tenang dan cakap macam biasa seolah-olah awak tengah menceritakan sesuatu semasa berada di tempat kejadian “

“ Baik, Tapi jika pebualan saya ada kesilapan adakah awak akan megedit video ini ?“

“ Tidak, Saya tidak akan mengedit apa-apa sekalipun. Saya mahu perbualan ini di jadikan bukti kukuh. Jika ada kesilapan semasa percakapan awak Cuma perlu memperbetulkan semula atau mengulangi semula perbualan tersebut. Video ini bukan untuk di siarkan kepada orang ramai, awak tak perlu risau. Rakaman ini hanya untuk kegunaan dalaman sahaja dan saya akan tempatkan ia di tempat yang selamat ! Namun jika polis menahan kamu atau menuduh kamu, kita akan menggunakannya untuk membuktikan awak tidak bersalah seperti mana perbualan yang dilakukan malam ini. Sebab itulah saya menyuruh kamu agar bertenang dan dalam keadaan tenang supaya tidak Nampak seperti ada unsur mengugut. Rakaman ini akan melindungi awak dari di tuduh atau pihak polis memaksa awak membuat pengakuan palsu. “

“ Baiklah .”

“ Adakah awak sudah bersedia untuk menceritakannya. Minum sedikit air untuk menenangkan diri awak dan habiskan rokok awak dulu. Dan selepas itu kita boleh mulakannya. Jangan risau, bertenang biarkan diri awak dalam keadaan yang selesa. Jika awak tidak mahu memandang kamera pun tiada masalah asalkan awak rasa selesa.”
Perbualan telah berjalan dan dia telah menceritakan kejadian tersebut. Selepas 15 minit kamera di matikan.

“ Saya tidak pasti sama ada perbualan ini hendak di rakam atau tidak. “

“ Jika begitu tidak mengapa, kita boleh rakamkannya jika awak rasa ingin musnahkan kita boleh musnahkannya.

“ Saya rasa saya perlu dapatkan nasihat daripada peguam saya dulu untuk meneruskan rakaman ini kerana ia melibatkan Najib dan kes liwat Anwar.”

“ Jika begitu, awak ceritakan dulu kepada saya dan kita buat keputusan kemudian sama ada ingin merakam nya atau tidak. “

“ Baiklah saya akan menceritakan mengenai Najib “

“ Oh, sebelum ini awak ada berjumpa dengan Najib

“ Sebenarnya, saya tidak menyangka yang kami akan berjumpa Najib. Saiful hanya memberitahu yang dia akan berjumpa Najib dan meminta saya untuk menemankannya. Jadi saya pun mengikutnya, pada mulanya saya agak terkejut kerana mereka membincangkan pelan untuk menjatuhkan Anwar dengan kes liwat. Saya tidak tahu tujuan saiful akan berbincang mengenai pekara itu.

“ Jadi awak tak tahu tujuan saiful berjumpa Najib adalah untuk berbincang mengenai tuduhan liwat Anwar “

“ Tak, Dia tidak memberitahu saya. Dia Cuma memberitahu saya yang dia ingin berjumpa Najib. Tetapi tidak memberitahu mengenai tujuannya.”


“ Jadi adakah ini di rancang ?”
“ Dirancang ?”
“ Jadi adakah najib sudah mengetahui perancangan saiful ?”

“ Saya tidak tahu .

“Adakah Najib kelihatan seolah-olah terkejut mendengar yang saiful di liwat ataupun seolah-olah beliau sudah mengetahui perancangan tersebut ?”

“ Najib seolah-olah sudah mengetahuinya, saya lihat wajahnya macam biasa tidak berubah walaupun saiful baru sahaja menceritakan rintihannya diliwat !”

“ Jadi dia tidak terkejutlah ataupun mukanya berubah ?”
“ Tak !“

“ Jadi melalui wajah serta tingkah laku Najib, Seolah-olah beliau sudah mengetahui perbincangan tersebut. Jadi hanya awak sajalah yang tidak mengetahui pekara ini ? Bagaimana pula orang-orang yang berada di sekeliling bilik tersebut ?

“ Mereka pun seolah-olah sudah mengetahui pekara ini. Rauk wajah mereka seperti pekara biasa yang sudah di bincangkan.”

Jadi pekara ini seolah-olah memang sudah telah di rancang dan orang sekeliling sudah mengetahuinya. Hanya awak sajalah yang tidak mengetahui pekara ini .

“ Mungkin.”

“ Tetapi kenapa saiful berbincang dengan Najib tentang pekara ini ?” Kenapa tidak di bincangkan dengan menteri-menteri yang lain ataupun ke Balai Polis?”

“ Saya tidak tahu.”

“ Adakah Najib memberi sebarang nasihat atau pandangan ?”

“ Tidak ”

“ Adakah Najib menyuruh Shaiful membuat laporan polis ?”
“ Tidak, Beliau hanya mendengar sahaja.”
“ Ada tak Najib bertanya Saiful “ Kenapa datang kepada saya dan menerangkn kepada saya mengenai kes ini ? Apa kaitannya dengan Menteri Pertahanan Malaysia dengan kes liwat

“ Tidak.”

“ Adakah awak merasa kes ini akan ada faedah yang di perolehi ? “ “ Awak sedar tak yang perbincangan tersebut sudah di ketahui semua orang tidajk termasuk awak. Seolah-olah seperti ingin menjadikan awak sebagai kambing hitam. Menjadikan awak sebahagian bukti bahawa ada orang luar yang boleh di jadikan saksi kononnya perbualan ini adalah seolah-olah perbualan aduan semata-mata.
“ Saya tidak pasti.”

“ Sebelum ini ada tak Saiful memberitahu ataupun mengadu kepada sesiapa sahaja mengenai beliau diliwat olah Anwar sebelum dating terus ke pejabat Najib?”

“ Tidak “


“ Jadi semasa perbualan dengan Najib itu lah kali pertama awak mendengar yang saiful rakan awak di liwat oleh Anwar.
“ Ya ”

“ Ada tak Saiful berbincang dengan Najib tentang pekara lain contohnya seperti yang di beri tahu saiful tentang biasiswa ?”
“ Tiada.”
“ Jadi mereka hanya membincangkan kes liwat sahaja ?”
“ Ya ”
“ Apa kata kalau saya merekodkan perbualan ini ?.”
“ Biar saya berbincang keputusan ini dengan peguam saya dulu dan jika saya bersetuju kita akan berakamkannya esok boleh ?”
“ Baiklah, Saya tidak akan memaksa. Kalau boleh saya tidak mahu awak memberitahu orang lain mengenai pekara ini dan pertemuan dengan saya “
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Kesimpulannya selepas perbualan ini saya pasti para pembaca sudah mengerti bagaimana dan untuk apa Saiful bertemu dengan Najib.Dan rakan Saiful yang tidak tahu apa-apa telah di ajak kononya di masa hadapan boleh membantu untuk di jadikan saksi seolah-olah saiful benar di liwat dan saiful ingin meminta bantuan dari Najib.
Namun hakikat sebenar pekara ini seolah-olah di rancang dan kawan Saiful hanya di perolokan kononya peristiwa ini baru berlaku. Sedangkan pekara ini telah di rancang lebih awal.

p/s: Saya xtahu kebenarannya lagi buat masa ini. Sumber post ni ialah: http://www.p99ampang.com/?p=654


Pelajari 150 rahsia silap mata
Thanks for watching...
Averagely, I made $0.72 every time peoples visit my page.Interested to Know how I did it? Here..

Imam 'Pencen' Masjid Negara, Pirdaus Ismail nampaknya memang muka tak malu menawarkan diri untuk bertanding sekali lagi di kerusi Parlimen Permatang Pauh. Rakyat Permatang Pauh sudah dua kali menolak beliau iaitu pada Pilihanraya Umum (PRU) 2004 dan 2008.

Imam Pencen tidak sedar sebenarnya rakyat Permatang Pauh takut kepadanya sebab beliau terkenal suka menyepak tak tentu pasal. Pada PRU 2004 peti undi menjadi mangsa sepakannya. Perangainya langsung tidak melambangkan beliau seorang Imam Pencen. Sepatutnya sebagai Imam Pencen beliau mesti menjaga akhlaqnya kerana perbuatannya sudah tentu menjadi teladan kepada orang lain.

Inilah masalah sebelum jadi ahli Umno perangainya elok tetapi bila dah jadi Umno perangainya berpusing menjadi 360 darjah. (Oleh itu jangan jadi ahli Umno atau penyokong Umno, buruk padahnya).

Hari ini Pirdaus tanpa segan silu dan dengan mukanya tidak bermaruah menawarkan diri sekali lagi untuk menentang Anwar. Lawan isteri Anwar pun engkau tergolek inikan pula lawan Anwar. Imam Pencen ini memang menggali kubur kali ketiga. Masalahnya dah dua kali tertonggeng masih belum serik. Inilah perangai yang diwarisi dari Umno iaitu pangkat dan kuasa serta kedudukan menjadi objektif utama. Kalau saya jadi Imam Pencen ini, lebih baik saya merayu pada Imam Hadhari supaya lantik saya jadi Senator ganti Mashitah. Senang tak payah bertanding boleh masuk kabinet. Tapi Imam Pencen ini nak glamour agaknya masuk kabinet dengan menang pilihanraya buka ikut pintu belakang macam Mashitah.

Namun Imam Pencen kena sedar selagi beliau bertanding di Permatang Pauh selagi itulah beliau kempunan untuk menang. Lainlah kalau beliau bertanding di Kepala Batas. Jadi saya sarankan kepada Imam Pencen ini supaya menggesa Imam Hadhari meletakkan jawatannya sebagai Ahli Parlimen Kepala Batas dan beri peluang kepada Imam Pencen menggantikannya. (Kan elok tu sebab sama-sama Imam.) Imam Hadhari pun patut sedar bahawa rakyat telah menolaknya. Rakyat negerinya sendiri menolak Imam Hadhari sehingga negerinya sendiri dirampas oleh Pakatan Rakyat. Malulah sikit Imam Hadhari. Beri peluang kepada orang muda pula untuk menerajui negara.

Sekali lagi saya merayu kepada Imam Pencen Pirdaus supaya tak payah masuk bertandinglah kali ini, sebab takut kalah kali ketiga, nanti masuk kubur kali ketiga bila bangkit balik jadi 'hantu kubur' pula, susah orang kampung nak halau hantu kubur ini.

Sumber: http://mutaligat.blogspot.com/2008/08/ptg-pauh-imam-pirdaus-mahu-kali-kubur.html

Thanks for watching...
Averagely, I made $0.72 every time peoples visit my page.Interested to Know how I did it? Here..

Jadilah Isteri Semulia Azizah

Kendangkalan Otak Politik Pemimpin Umno


MANUSIA politik kadang-kadang menjadi tidak siuman dan kadang-kadang menjadi buta mati dan buta perut. Apabila Dr Wan Azizah Ismail (foto) berkorban untuk suaminya, Anwar Ibrahim dengan mengosongkan kerusi Parlimen Permatang Pauh berbagai tafsir dan ulasan dilemparkan. Semua ulasan itu menggambarkan kecetakan daya politik mereka.


Nak tak tahu sejauh mana cerdik atau bodohnya makhluk politik Umno ini bacalah akhbar penjilat buntut mereka keluaran hari ini.

Naib Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin menyifatkan langkah Anwar untuk bertanding di
Permatang Pauh ialah kerana takut kalah dan tidak yakin menang kalau bertanding di kawasan lain. Kata menantu Perdana Menteri itu isu-isu di sekliling Awnar kini menyebabkan bekas TPM itu gentar.


Kata bos Khairy pula, Hishamuddin Hussein tindakan Anwar itu satu helah untuk mengalihkan perhatian tetang dakwaan liwat yang dilemparkan ke atasnya. Hishamuddin juga mempersoalkan pengumuman itu lebih awal daripada tarikh 16 September di mana tarikh untuk menumbangkang kerajaan BN.

Kata Cina bernama Liow Tiong Lai Ketua Pemuda MCA, tindakan Wan Azizah itu sebagai tidak bertanggungjawab kepada pengundinya dan menjadikan jawatan ahli Parlimen sebagai hak milik keluarga.

Manakala juara baru Umno, Ezam Mohd Noor pula menjual diri beliau bersedia bertempur dengan Anwar dan akan berada di barisan hadapan bagi menentang Anwar dalam pilihan kelak meskipun beliau tidak menjadi calon BN.

Kecuali ulasan Dr Mahathir Mohamad dan Syed Hamid Albar kesemua ulasan itu menandakan kerendahan akal fikir politik mereka dan menunjukkan betapa dangkalnya nilai siasah para pelaung tetuang itu.

Kepada Khairy mengapa beliau jadi begitu bodoh mempersoalkan bila Anwar memilih Permatang Pauh. Sesiapa pun akan mencari kawasan selamat dan adalah bodoh kalau sengaja menghulurkan tenguk untuk di sembelih. Orang yang bodoh itu semakin bodoh kalau dia tidak tahu menjaga dan mengawal kebodohannya.

Kenapa Khairy semasa bertanding dalam pilihan raya umum baru-baru ini tidak mencari kerusi di Sabah dan Sarawak? Bukankah Khairy seorang yang hebat beliau boleh bertanding di mana saja termasuk Brunei dan Singapura!

Kepada Hishamuddin alsan yang anda berikan dangkal dan remeh. Apakah apabila Anwar mengumumkan untuk bertanding ia boleh mengalihkan hasrat dan niat pihak tertentu untuk menyusahkan Anwar dengan tuduhan itu? Samada ada pilihan raya ada atau tidak, konspirasi untuk menjatuhkan imej dan maruah Anwar tetap akan dilakukan. Jadi soal tindakan bertanding tidak timbul untuk mengalihkan pandangan terhadap isu yang berlaku di sekitar bakal Perdana Menteri itu.

Kepada Cina bernama Liow Tiong Lai jangan membuat ulasan double standard. Apakah penyerahan kuasa jawatan perdana menteri menerusi pelan peralihan kuasa antara Abdullah Badawi dan Najib Razak itu tidak boleh dianggap jawatan itu seolah milik peribadi dan harta mak bapak Abdullah dan Najib?
Kalau hanya berani menunding jari kepada Anwar dan Azizah tetapi pengecut dan dayus untuk mengkritik perdana menteri lebih baik jangan cakap. Orang seperti ini makin banyak cakap akan menggambarkan makin besar kebodohan dan kebandutannya. Sebagai ahli politik kalau berani mengusik kancil mestilah juga berani mengusik gajah.

Kepada Dr Mahathir dan Syed Hamid teruskan melontarkan kewarasan ulasan anda. Benar kata mereka berdua tidak ada hadiah paling mahal daripada seorang isteri yang disukai suami apabila isteri sanggup berkorban segala-galanya untuk suami. Kata Mahathir kalau Siti Hasmah duduk ditempat Azizah isterinya juga akan melakukan demikian. Manakala kata Syed Hamid tindakan Azizah itu sebagai pengorbanan dan simbol kasih sayang seorang isteri. Walaupun kata-kata itu masih sinikal namun ia lebih lunak daripada kata para pelaung di atas.
Dari saya tahniah dan syabas kepada Wan Azizah. Andalah isteri mithali yang patut diteladan dan dijadikan rule model oleh kaum hawa negara ini.

Diambil dari: http://msomelayu.blogspot.com/

Thanks for watching...
Averagely, I made $0.72 every time peoples visit my page.Interested to Know how I did it? Here..

Nampaknya tekaan hamba selama ini tepat sekali.
Bak kata P Ramlee 'sudah kurenung dalam kitab, makin kurenung berdetup detab'. Hehe..

Dari dulu lagi bila dekat media samada tv ataupun internet kecoh kemungkinan DSAI bertanding kat tempat lain selain permatang pauh sy tak pernah percaya. Sy yakin memang DS Anwar akan bertanding kat Permatang Pauh dan sy anggap segala ramalan-ramalan lain tu hanya la untuk memesongkan perhatian BN. Ternyata tepat sekali. Hari ni DS Wan Azizah letak jawatan ahli parlimen untuk bagi laluan kat DS Anwar.

DSWA menang majoriti 13,388. Permatang pauh pula memang kubu kuat keadilan. So jangan harap la nak kalahkan DS Anwar kat situ. Tak mungkin!!!!

Tipulah 10 ribu undi pun belum tentu dia kalah.

Kepada semua pendukung perubahan, apa tunggu lagi. Let's START the campaign!!!
Thanks for watching...
Averagely, I made $0.72 every time peoples visit my page.Interested to Know how I did it? Here..

Update Video Baru Akan dihantarkan terus ke Emel anda. Masukkan Emel di bawah.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


 

Blogger Template | Created by Adam Every | Modified by Blogger-Whore