Averagely, I made $0.72 every time peoples visit my page. Interested to Know how I did it? Here..

Buat Duit Main Myspace

PENTING: Sila Buat Confirmation Emel

Untuk subscribe, masukkan emel kat bawah ni. Tapi lepas tu jangan lupa buat confirmation emel tu dgn cara klik link confirmation kt emel yg dihantar dari sini. Baru boleh terima update. Bagi yang belum, hope confirmkan ok. Thanks. P/S: Masih Ramai Lagi yg belum klik emel pengesahan yang dihantarkan ke emel. Mohon segera berbuat demikian. Salam Reformasi!

Jom Tukar Link

Videoreformasi.blogspot.com sekarang membuka kepada sesiapa sahaja untuk bertukar link. Emelkan alamat blog anda ke VideoReformasi{at} yahoo.com. Sbg sokongan kepada blog ni, mohon ditambahkan link ke blog ini dari blog anda. Terima kasih banyak dan salam reformasi!

Jangan Tertinggal Walau 1 Video. Masukkan Emel anda di Bawah untuk Update Video Baru

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Putrajaya Semakin Hampir...
Custom Search

Imam 'Pencen' Masjid Negara, Pirdaus Ismail nampaknya memang muka tak malu menawarkan diri untuk bertanding sekali lagi di kerusi Parlimen Permatang Pauh. Rakyat Permatang Pauh sudah dua kali menolak beliau iaitu pada Pilihanraya Umum (PRU) 2004 dan 2008.

Imam Pencen tidak sedar sebenarnya rakyat Permatang Pauh takut kepadanya sebab beliau terkenal suka menyepak tak tentu pasal. Pada PRU 2004 peti undi menjadi mangsa sepakannya. Perangainya langsung tidak melambangkan beliau seorang Imam Pencen. Sepatutnya sebagai Imam Pencen beliau mesti menjaga akhlaqnya kerana perbuatannya sudah tentu menjadi teladan kepada orang lain.

Inilah masalah sebelum jadi ahli Umno perangainya elok tetapi bila dah jadi Umno perangainya berpusing menjadi 360 darjah. (Oleh itu jangan jadi ahli Umno atau penyokong Umno, buruk padahnya).

Hari ini Pirdaus tanpa segan silu dan dengan mukanya tidak bermaruah menawarkan diri sekali lagi untuk menentang Anwar. Lawan isteri Anwar pun engkau tergolek inikan pula lawan Anwar. Imam Pencen ini memang menggali kubur kali ketiga. Masalahnya dah dua kali tertonggeng masih belum serik. Inilah perangai yang diwarisi dari Umno iaitu pangkat dan kuasa serta kedudukan menjadi objektif utama. Kalau saya jadi Imam Pencen ini, lebih baik saya merayu pada Imam Hadhari supaya lantik saya jadi Senator ganti Mashitah. Senang tak payah bertanding boleh masuk kabinet. Tapi Imam Pencen ini nak glamour agaknya masuk kabinet dengan menang pilihanraya buka ikut pintu belakang macam Mashitah.

Namun Imam Pencen kena sedar selagi beliau bertanding di Permatang Pauh selagi itulah beliau kempunan untuk menang. Lainlah kalau beliau bertanding di Kepala Batas. Jadi saya sarankan kepada Imam Pencen ini supaya menggesa Imam Hadhari meletakkan jawatannya sebagai Ahli Parlimen Kepala Batas dan beri peluang kepada Imam Pencen menggantikannya. (Kan elok tu sebab sama-sama Imam.) Imam Hadhari pun patut sedar bahawa rakyat telah menolaknya. Rakyat negerinya sendiri menolak Imam Hadhari sehingga negerinya sendiri dirampas oleh Pakatan Rakyat. Malulah sikit Imam Hadhari. Beri peluang kepada orang muda pula untuk menerajui negara.

Sekali lagi saya merayu kepada Imam Pencen Pirdaus supaya tak payah masuk bertandinglah kali ini, sebab takut kalah kali ketiga, nanti masuk kubur kali ketiga bila bangkit balik jadi 'hantu kubur' pula, susah orang kampung nak halau hantu kubur ini.

Sumber: http://mutaligat.blogspot.com/2008/08/ptg-pauh-imam-pirdaus-mahu-kali-kubur.html

Thanks for watching...
Averagely, I made $0.72 every time peoples visit my page.Interested to Know how I did it? Here..

Related Posts by Categories



Widget diubahsuai oleh taiko

0 Comments:

Post a Comment



Update Video Baru Akan dihantarkan terus ke Emel anda. Masukkan Emel di bawah.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


 

Blogger Template | Created by Adam Every | Modified by Blogger-Whore