Averagely, I made $0.72 every time peoples visit my page. Interested to Know how I did it? Here..

Buat Duit Main Myspace

PENTING: Sila Buat Confirmation Emel

Untuk subscribe, masukkan emel kat bawah ni. Tapi lepas tu jangan lupa buat confirmation emel tu dgn cara klik link confirmation kt emel yg dihantar dari sini. Baru boleh terima update. Bagi yang belum, hope confirmkan ok. Thanks. P/S: Masih Ramai Lagi yg belum klik emel pengesahan yang dihantarkan ke emel. Mohon segera berbuat demikian. Salam Reformasi!

Jom Tukar Link

Videoreformasi.blogspot.com sekarang membuka kepada sesiapa sahaja untuk bertukar link. Emelkan alamat blog anda ke VideoReformasi{at} yahoo.com. Sbg sokongan kepada blog ni, mohon ditambahkan link ke blog ini dari blog anda. Terima kasih banyak dan salam reformasi!

Jangan Tertinggal Walau 1 Video. Masukkan Emel anda di Bawah untuk Update Video Baru

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Putrajaya Semakin Hampir...
Custom Search

Telah 10 tahun berlalu.
Namun peristiwa penyingkiran Dato' Seri Anwar Ibrahim dari dalam kerajaan dan dari jawatan nombor 2 negara iaitu sebagai Timbalan Perdana Menteri masih segar dalam ingatan rakyat Malaysia dan dunia.

Selama 10 tahun itu jugalah tuduhan demi tuduhan terus dilemparkan kepada Dato Seri Anwar. Bukan sedikit fitnah yang ditabur dan begitu jugalah bukan sedikit dosa yang penyebar-penyebar fitnah kumpul. Tuduhan-tuduhan seperti liwat, agen amerika, agen CIA, agen yahudi, kaki perempuan,zina dan pelbagai lagi yang kotor-kotor bagaikan tidak pernah berhenti terus dilemparkan oleh kaki fitnah.

Bagaikan tidak ada ertinya kepada mereka Sumpah Keramat Dato' Seri Anwar Ibrahim pada 10 tahun yang lepas dengan lafaz nama Allah menafikan semua tuduhan yang dibuat terhadapnya. Ramai rakyat yang simpati kepada Dato Seri Anwar Ibrahim tetapi ada juga golongan yang buta mata hatinya dan masih mahu membenarkan tuduhan dan cemuhan mamak bendahara. Mungkin bagi mereka, kata-kata 'Mamak Bendahara' alias Dr Mahathir lebih besar maknanya dan lebih layak dipercayai berbanding sumpah dengan nama Allah. Sungguh tragis. Padahal mereka mengaku beragama Islam.

Mungkin juga mereka termakan kata-kata Tun Mahathir ini yang pernah berkata bahawa orang yang peribadinya seperti Anwar Ibrahim yang kononnya kaki perempuan dan liwat untuk sekian tahun lamanya itu memang sanggup dan berani bersumpah di dalam masjid. Jadi katanya, sumpah oleh orang ini memang tidak boleh diambil berat. Tetapi yang sebenarnya, Tun Mahathir pernah beberapa kali memperlekehkan Sunnah Nabi seperti mempermainkan janggut, tudung dan mengatakan bahawa orang melayu tidak makan babi bukan sebab benda lain tapi sebab memang dididik begitu dari kecil lagi. Kalau sunnah nabi pun berani dia perlekehkan, apa sangatlah nak tuduh, fitnah, aibkan dan pukul orang tu bagi tokoh ni. Jadi, di antara dua tokoh ini yang mana satukah lebih layak dipercayai?

Adakah seorang yang mampu memimpin keluarganya menutup aurat, mempunyai asas agama yang baik dari kecil lagi tetapi tiba-tiba dilempar dengan pelbagai tuduhan yang tidak pernah dibuktikan itu ataupun seorang lagi yang memang terang-terang mempermainkan sunnah nabi dan tidak pernah meminta maaf dan menyatakan insaf? Yang mana satukah lebih layak dipercayai?

Sekarang mamak itu terus lagi melempar tuduhan. Dia memang tidak pernah menyesal. Tidak mahu insaf. Adakah kerana sumbangan dia terhadap pembangunan negara untuk 2 dekad itu menghalalkan dia untuk memfitnah orang dan seterusnya untuk kekal ego walaupun umur dah nak masuk pukul 6?

Para pembaca boleh menonton sendiri rakaman sumpah Dato seri Anwar Ibrahim dgn nama Allah, bagaimana konspirasi dirancang dan pengakuan sukma adik angkat Anwar Ibrahim. Mari sebarkan kebenaran.

Related Posts by Categories



Widget diubahsuai oleh taiko

0 Comments:

Post a Comment



Update Video Baru Akan dihantarkan terus ke Emel anda. Masukkan Emel di bawah.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


 

Blogger Template | Created by Adam Every | Modified by Blogger-Whore