Averagely, I made $0.72 every time peoples visit my page. Interested to Know how I did it? Here..

Buat Duit Main Myspace

PENTING: Sila Buat Confirmation Emel

Untuk subscribe, masukkan emel kat bawah ni. Tapi lepas tu jangan lupa buat confirmation emel tu dgn cara klik link confirmation kt emel yg dihantar dari sini. Baru boleh terima update. Bagi yang belum, hope confirmkan ok. Thanks. P/S: Masih Ramai Lagi yg belum klik emel pengesahan yang dihantarkan ke emel. Mohon segera berbuat demikian. Salam Reformasi!

Jom Tukar Link

Videoreformasi.blogspot.com sekarang membuka kepada sesiapa sahaja untuk bertukar link. Emelkan alamat blog anda ke VideoReformasi{at} yahoo.com. Sbg sokongan kepada blog ni, mohon ditambahkan link ke blog ini dari blog anda. Terima kasih banyak dan salam reformasi!

Jangan Tertinggal Walau 1 Video. Masukkan Emel anda di Bawah untuk Update Video Baru

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Putrajaya Semakin Hampir...
Custom Search


Dalam sibuk-sibuk Tun Mahathir mempersoalkan pasal agen negara asing dan agen yahudi kebelakangan ini, tak adil rasanya kalau suara tuduhan dari beliau sahaja yang kita dengar.
Tambahan lagi tuduhan itu cumalah satu cebisan sahaja daripada banyak lagi tuduhan-tuduhan lain terhadap Dato Seri Anwar Ibrahim.

Tuduhan yang sering diulang-ulang semenjak 10 tahun yang lepas. Tujuannya ialah untuk mencipta persepsi. Membentuk dan membiasakan minda rakyat Malaysia terutamanya yang tidak membaca dan mencari maklumat alternatif. Supaya mereka mempercayai bahawa Anwar Ibrahim adalah manusia yang paling bahaya, paling jahat dan paling tidak boleh dipercayai di Malaysia.

Walaupun sudah berkali-kali dinafikan, namun tuduhan-tuduhan tersebut terus diulang. Ada yang mencabar Anwar untuk menafikan tuduhan itu. Padahal sepatutnya yang menuduhlah yang kena membuktikan kebenaran tuduhan mereka. Tetapi, mereka tidak pernah dapat membuktikan tuduhan tersebut.

Terbaru, Khairy Jamaluddin disaman RM100 juta disebabkan perkara ini juga. Dan baru-baru ini juga, Tun Mahathir mengulang lagi kenyataan bahawa DS Anwar hanya layak menjadi PM Israel. Wah, benci sungguh dia dengan Israel yer. Ingat lagi dulu dalam ucapannya beliau pernah mengatakan bahawa orang-orang yahudi menggunakan orang lain sebagai proksi. Ucapan ni jadi kontroversi hangat waktu tu. Satu dunia tengok Malaysia dan nak dipulaukan. Tapi syukur jugalah sebab tak memberikan kesan kepada kita.

Dalam posting kali ni, saya nak ajak para pembaca menonton satu video yang mendedahkan sedikit bagaimana sebanarnya di sebalik 'benci' Tun Dr Mahathir kepada Israel dan Yahudi tu sebenarnya dia pernah banyak kali menggunakan yahudi sebagai orang tengah dan berurusan dengan mereka ketika berkuasa dulu. Nak tahu lebih lanjut? Tonton video ni.

Jadi tak payahlah nak jadi hero kononnya kuat menentang yahudi kalau sebenarnya dia dulu kaki guna khidmat yahudi juga. Bagus diam-diam je nanti makin bising, makin banyak pula yang terdedah.

Jangan berkokok kuat-kuat, tapi ekor penuh tahi.


Averagely, I make $0.72 every time peoples visit my page.Interested to Know how I did it? Here..

Related Posts by Categories



Widget diubahsuai oleh taiko

0 Comments:

Post a Comment



Update Video Baru Akan dihantarkan terus ke Emel anda. Masukkan Emel di bawah.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


 

Blogger Template | Created by Adam Every | Modified by Blogger-Whore