Averagely, I made $0.72 every time peoples visit my page. Interested to Know how I did it? Here..

Buat Duit Main Myspace

PENTING: Sila Buat Confirmation Emel

Untuk subscribe, masukkan emel kat bawah ni. Tapi lepas tu jangan lupa buat confirmation emel tu dgn cara klik link confirmation kt emel yg dihantar dari sini. Baru boleh terima update. Bagi yang belum, hope confirmkan ok. Thanks. P/S: Masih Ramai Lagi yg belum klik emel pengesahan yang dihantarkan ke emel. Mohon segera berbuat demikian. Salam Reformasi!

Jom Tukar Link

Videoreformasi.blogspot.com sekarang membuka kepada sesiapa sahaja untuk bertukar link. Emelkan alamat blog anda ke VideoReformasi{at} yahoo.com. Sbg sokongan kepada blog ni, mohon ditambahkan link ke blog ini dari blog anda. Terima kasih banyak dan salam reformasi!

Jangan Tertinggal Walau 1 Video. Masukkan Emel anda di Bawah untuk Update Video Baru

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Putrajaya Semakin Hampir...
Custom Search

Assalammualaikum...
salam sejahtera semua..

Ada beberapa pengunjung menghubungi saya dan bertanya tetang koleksi video reformasi yang ada pada saya apakah saya mempunyai video reformasi dan ucapan DSAI yang penuh.

Terutamanya video ketika era Reformasi 1998 dahulu ataupun yand dinamakan 'Suara Reformasi' dan siri ekslklusif dokumentari pendedahan Konspirasi 1998 yang telah menjatuhkan DSAI sebagai Timb. Perdana Menteri ketika itu yang durasinya lebih daripada sejam. Dokumentari itu dibuat oleh stesen TV antarabangsa yang mana di dalamnya terdapat pengakuan Sukma Darmawan, Munawar dan sebahagian lagi yang berkaitan dengan konspirasi yang berlaku pada masa itu.

Dalam video itu mereka menceritakan bagaimana mereka telah diseksa dan diugut untuk memberikan pengakuan palsu dan secara paksa bahawa kononnya tuduhan2 terhadap DSAI adalah benar2 berlaku.

Selain itu seorang tokoh konspirator jg telah menceritakan apa yang sebenarnya telah berlaku termasuk bagaimana dia dan team propaganda telah menerima arahan dari PM pada masa itu untuk melaksanakan satu konspirasi bagi menghalang DSAI menjadi Perdana Menteri. Mereka ini merupakan orang-orang penting dan yang telah bekerja keras dalam melaksanakan propaganda dan konspirasi tersebut.

2 video ini (Suara Reformasi 1998 & Video Konspirasi Terbongkar) patut ditonton oleh para penyokong reformasi agar kita mendapat gambaran sebenar bagaimana gerakan reformasi ini sebenarnya bermula. Juga di dalam 2 video ini terdapat ulasan-ulasan daripada 2 tokoh yang kuat berjuang mempertahankan DS Anwar pada ketika itu yang pada masa kini salah seorangnya masih di 'sini' dan yang satu lagi sudah di 'sana'. Mereka ialah YB Azmin Ali dan sdr Ezam Nor.

Di dalam video Suara Reformasi yang juga berdurasi selama lebih sejam itu, anda akan dapat melihat suasana Kuala Lumpur yang dipenuhi oleh rakyat menunjukkan perasaan marah pada kerajaan ketika itu. Dan yang paling menarik ialah, kita dapat mendengar ucapan-ucapan penuh semangat DSAI pada ketika itu. Bagi saya, ucapan ketika era reformasi adalah ucapan terbaik DSAI setakat ini. Penuh dengan semangat dan tenaga. Ditambah lagi dengan laungan Mahathir Undur!

Namun begitu, saya minta maaf kerana video-video ini tidak dapat saya upload ke mana-mana hosting percuma kerana saiznya yang besar(>100MB) bagi setiap satu dan juga talian internet yang perlahan di pihak saya.

Jumlah saiz kedua video ini sahaja sudah menjangkau hampir 300MB. Saya pernah cuba memuat naikkan sebelum ini ke beberapa hosting tetapi gagal. Oleh itu hari ini dalam keadaan politik yang semakin kucar kacir dan DSAI yang menghadapi tuduhan liwat kali kedua ini, saya mengambil keputusan untuk share video2 tersebut bersama para pengunjung yang berminat dan mahu menyimpan video2 tersebut.

Jika anda berminat untuk mendapatkan video2 tersebut, disebabkan masalah hosting dan upload proses di pihak saya, anda boleh menghubungi saya di emel teman4u{at}yahoo{dot}com untuk membuat tempahan. Saya akan burn video-video tersebut ke dalam CD dan saya akan masukkan bersama video2 tersebut ucapan DSAI daripada list2 di bawah(yg mana muat):

Konspirasi Jatuhkan DSAI 1998.mp4 (147MB)

Suara Reformasi 1998.mp4
(148MB)

Anwar Kedah.wmv
1:04:55

Anwar dungun.wmv
1:05:38

Anwar Kelantan.flv
0:54:10

Anwar sgbuloh.wmv
0:50:28

Anwar Boikot Batu talam.wmv
0:49:57

Anwar Setiu.wmv
0:46:10

Anwar Bangi.rm

Anwar Kempen di Parlimen Batu.mp4
(111MB)

Anwar Black 14
(126MB)

Anwar Cheng, Melaka
(107MB)-[18.Julai.2008]

Anwar Protes GERAMM Kelana Jaya
(77.5MB)-[6.Julai.2008]

Anwar Stadium Melawati-
[1.Julai.2008]

Anwar Isu Correct3x Vk LIngam
(123MB)-[29.September.2007]

Anwar N9
(262MB)- [10.Julai.2008]

Anwar N9 Awas Mahathir.mp4
01:09:34 (280MB)- [2006]

Anwar Penjelasan Isu HINDRAF
00:38:43 (120MB)- [14.December.2007]

Anwar Kempen Permatang Pauh
00:37:53 (116MB)- [1.March.2008]

Anwar hits out at Malaysian Ministers.mp4 00:30:05
(92.4MB)- [17.November.2008]

The Future of Muslim Democracy.mp4
00:53:02 (82.8MB)

Reformasi 1,2 & 3.mp4
(47.2MB)

Saifuddin Nasution Kuala terengganu
00:45:10 (92.1MB)

Saifuddin Nasution Pakatan Menantu-Mertua

Saifuddin Nasution Pendedahan Konspirasi Liwat
(62MB) [13.Julai.2008]

Anwar Kempen Wangsa Maju 00:31:18
(73.7MB)- [28.Feb.2008]

PilihanRayaAltantuya.avi
(85.8MB)

Ada banyak lagi...

Satu CDR kosong bersaiz 700MB. Jadi selepas saya memasukkan video konspirasi dan suara reformasi bermakna akan ada lagi space baki sebanyak 400MB. Saya akan masukkan mana2 video dalam list di atas berdasarkan permintaan anda. 1 CD tak cukup untuk memuatkan semua video di atas. Mungkin memerlukan 2 ataupun 3 CD. Jika anda berminat, anda boleh menghubungi saya di teman4u{at}yahoo{dot}com.

Untuk cover kos saya beli CD, burn(Burner saya problem.Guna kawan punya je la), dan penghantaran saya perlukan RM10 bagi setiap CD. Sekiranya anda mahukan semua Video dalam list di atas, hanya bernilai RM20 walaupun seandainya saya terpaksa menggunakan 3 CD. Penghantaran CD ke alamat anda akan dilakukan melalui Pos express(yang dijamin sampai esok tu.hehe). Sepatutnya hanya akan mengambil masa dalam 2-4 hari untuk sampai ke alamat anda.

Perhatian: Saya akan burn hanya dalam format data disc yang bermakna, hanya untuk ditonton melalui komputer dan laptop. Bukan dalam format VCD iaitu untuk tontonan melalui vcd player dan televesyen. Harap maklum.

Jadi, sekiaranya anda mahu memiliki video2 tersebut, sila hubungi saya di teman4u{at}yahoo{dot}com. Di sana baru kita bincang pasal alamat dan akaun pembayaran.

Terima kasih kerana sudi melawat Videoreformasi.blogspot.com dan Salam reformasi!!!


Pelajari 150 rahsia silap mata
Thanks for watching...
Averagely, I made $0.72 every time peoples visit my page.Interested to Know how I did it? Here..

Related Posts by Categories



Widget diubahsuai oleh taiko

0 Comments:

Post a Comment



Update Video Baru Akan dihantarkan terus ke Emel anda. Masukkan Emel di bawah.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


 

Blogger Template | Created by Adam Every | Modified by Blogger-Whore