Averagely, I made $0.72 every time peoples visit my page. Interested to Know how I did it? Here..

Buat Duit Main Myspace

PENTING: Sila Buat Confirmation Emel

Untuk subscribe, masukkan emel kat bawah ni. Tapi lepas tu jangan lupa buat confirmation emel tu dgn cara klik link confirmation kt emel yg dihantar dari sini. Baru boleh terima update. Bagi yang belum, hope confirmkan ok. Thanks. P/S: Masih Ramai Lagi yg belum klik emel pengesahan yang dihantarkan ke emel. Mohon segera berbuat demikian. Salam Reformasi!

Jom Tukar Link

Videoreformasi.blogspot.com sekarang membuka kepada sesiapa sahaja untuk bertukar link. Emelkan alamat blog anda ke VideoReformasi{at} yahoo.com. Sbg sokongan kepada blog ni, mohon ditambahkan link ke blog ini dari blog anda. Terima kasih banyak dan salam reformasi!

Jangan Tertinggal Walau 1 Video. Masukkan Emel anda di Bawah untuk Update Video Baru

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Putrajaya Semakin Hampir...
Custom Search


Kenapa tuduhan liwat saiful MUNGKIN suatu konspirasi

1. Persoalan 1, Saiful dahulu ketika masih menuntut di UNITEN merupakan seorang yang PRO-ASPIRASI iaitu penyokong kerajaan. Bak kata rakan-rakan UNITENnya, saiful dahulu adalah penyokong kuat Paklah dan kerajaan. Persoalannya ialah, apsal mamat tu tetiba masuk dalam team DS Anwar Ibrahim iaitu PKR sewaktu tempoh berkempen pilihanraya umum 8 mac dulu. Kebimbangan ni dah lama dah disuarakan oleh seorang blogger dari UNITEN yang kenal sangat dengan Saiful ni di riwayathayat.blogspot.com. Saiful diumpamakan musang berbulu ayam.

2. Persoalan ke-2, bagaimana Saiful boleh berjumpa secara peribadi dengan TPM, DS Najib Razak? Bukan di pejabat tetapi di kediaman pulak tu. Ke mana perginya pengawal2 peribadi TPM? Senang2 je nak masuk rumah TPM yer? Ke dah lama kenal?

3. Persoalan ke-3, Saiful bertubuh besar dan sihat. Dia lelaki macho yang kuat dan ada tunang yang cantik. So takkan la nak pertahankan diri daripada diliwat oleh DS anwar pun tak mampu kot? Lebih2 lagi DS Anwar tu dah tua dah. Tulang belakang pulak sakit. Jadi siapa yang liwat siapa sebenarnya ni?

4. Persoalan ke-4, Buat laporan polis hanya selepas beberapa kali diliwat??? Takde maruah ke? Dah kena liwat banyak kali baru nak buat laporan. Mana-mana lelaki pun takkan sanggup jumpa lagi orang yang liwat dia kalau berlaku tanpa kerelaan. Tapi saiful sanggup jumpa dan berlaku sampai beberapa kali? Apa saiful ni gay ke? Atau dia sebenarnya yang meliwat DS Anwar???

5. Persoalan ke-5, kenapa salinan laporan polis tidak diberikan kepada tertuduh? Ini tidak berlaku kepada kes2 lain. Sepatutnya tertuduh diberi hak untuk melihat repot yang dibuat terhadapnya. Nak bagi complete dulu report tu lps bahan2 termasuk DNA cukup eh?

6. Persoalan ke-6, kenapa minta DNA baru. Sampel DNA lama masih dalam simpanan. So apa lagi perlunya minta yang baru. Sampel yang lama tu boleh digunakan untuk dibandingkan dengan DNA 'peliwat' yang diambil dari punggung saiful. Kalau match dengan sampel DSAI yang dalam simpanan, bermakna betullah. Tapi paklah kata, DNA tu dah lama, so nak yang baru. Elo Pakcik, DNA 10,000 tahun pun takkan berubah. Kecualilah kalau bermutasi. Err..yang sebenarnya stok DNA lama dah habiskan? Kan? Kan?

7. Persoalan ke-7, Dr hospital Pusrawi yang buat pemeriksaan pertama kepada Saiful mendapati tiada langsung kesan liwat di dubur saiful. So apa lagi? Apa dia, Dr tu bukan dr pakar dan dia bukan cek saiful pasal liwat? Kalau bukan cek pasal liwat watper nak pegi cek dubur saiful pastu kat repot tulis pasal tiada kesan liwat??? Dia bukan Dr pakar? Kat dunia, Dr pakar punggung tak wujud. Apatah lagi dr pakar liwat. Hahaha!

8. Persoalan ke-8, tempat laporan dibuat sebenarnya di mana. Pondok pengawal HKL ataupun balai polis?

9. Persoalan ke-9, Dr hosp Pusrawi yang memeriksa Saiful membuat pengakuan bersumpah. Dalam pengakuan bersumpah dia kata dia dah berpengalaman 15tahun dan dah banyak kali cek punggung utk kesan liwat. So dia tau la apa nak dibuat.

10. Yang terbaru, tuduhan liwat yang dulunya disebut sebagai 'paksaan' kini ditukar kepada 'suka sama suka'. Aikkkk...???
Saiful suka diliwat?? Muahahahaha!

Kesimpulan aku, kalau berlaku secara paksa kenapa saiful tak dapat lawan? Mungkin sebab dia pondan. Tapi kalau pondan, kenapa boleh dapat tunang yang cun giler? Jodoh kot. Atau kemungkinan besar kalau berlaku secara paksa, saiful sebenarnya yang memaksa DS anwar.

Tapi kalau berlaku suka sama suka, bermakna Saiful ni gay. Tapi uncle pet dia kata saiful bukan gay. So, siapa SAIFUL?? Ada bebudak UNITEN yang boleh tolong jawab?

Ni persoalan-persoalan yang aku jumpa sepanjang mengikuti kes ni la. So, korang pulak macammana?

Sumber: http://internetkusayang.blogspot.com/2008/08/10-persoalan-kenapa-tuduhan-liwat.html
'Video Konspirasi Terbongkar' dan 'Laungan Reformasi 1998'- KLIK SINI!

Pelajari 150 rahsia silap mata


Thanks for watching...
Averagely, I made $0.72 every time peoples visit my page.Interested to Know how I did it? Here..

Related Posts by Categories



Widget diubahsuai oleh taiko

1 Comment:

  1. Anonymous said...
    aku tambah satu lagi boleh..
    kalau liwat dah banyak kali kenapa
    satu dakwaan je yg DSAI kena...
    kalau kena rompak sepuluh ringgit tapi ko report seribu ringgit mana boleh bro... tak dapat nak reka buktilah tu...

Post a Comment



Update Video Baru Akan dihantarkan terus ke Emel anda. Masukkan Emel di bawah.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


 

Blogger Template | Created by Adam Every | Modified by Blogger-Whore