Averagely, I made $0.72 every time peoples visit my page. Interested to Know how I did it? Here..

Buat Duit Main Myspace

PENTING: Sila Buat Confirmation Emel

Untuk subscribe, masukkan emel kat bawah ni. Tapi lepas tu jangan lupa buat confirmation emel tu dgn cara klik link confirmation kt emel yg dihantar dari sini. Baru boleh terima update. Bagi yang belum, hope confirmkan ok. Thanks. P/S: Masih Ramai Lagi yg belum klik emel pengesahan yang dihantarkan ke emel. Mohon segera berbuat demikian. Salam Reformasi!

Jom Tukar Link

Videoreformasi.blogspot.com sekarang membuka kepada sesiapa sahaja untuk bertukar link. Emelkan alamat blog anda ke VideoReformasi{at} yahoo.com. Sbg sokongan kepada blog ni, mohon ditambahkan link ke blog ini dari blog anda. Terima kasih banyak dan salam reformasi!

Jangan Tertinggal Walau 1 Video. Masukkan Emel anda di Bawah untuk Update Video Baru

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


Putrajaya Semakin Hampir...
Custom Search

Saya sebenarnya simpati dengan Ezam. Dia mungkin terdesak dan tersepit sekarang ni. Antara nak menunjukkan kesetiaannya dengan BN dan malu dengan perbuatannya menyerang pemimpin BN selama ni.

Terbaru Ezam mengajak rakan-rakan ahli PAS berfikir dan mengenang kembali apa yang telah dibuat oleh DS Anwar Ibrahim kepada PAS ketika beliau di dalam BN dahulu. Kata Ezam, DS Anwar telah menyerang PAS bertubi-tubi tetapi kini meminta pertolongan daripada PAS.

Ezam meminta PAS jangan mudah tertipu dengan DSAI. DSAI dahulu katanya pernah menggelarkan PAS sebagai pelaku sarkas? Saya tak ingat sangat ungkapan ezam tadi kat tv3 tadi.

Tapi sebelum ezam menyuruh ahli-ahli PAS berfikir, baiklah kita ingatkan beliau bahawa maaf memaafkan itu perlu. Tak perlulah nak ungkit benda-benda yang lepas tu kalau ahli dan pemimpin PAS sudah lama memaafkan DS Anwar.

Lagi satu, Ezam pun patut ingat kembali segala maki hamun, cercaan, kutukan dan laporan polis yang pernah dibuatnya terhadap pemimpin UMNO dahulu. Mulutnya juga pernah berbuih-buih mencaci parti UMNO.

Jadi apakah yang lebih utama sekarang untuk Ezam? Menyuruh ahli PAS berfikir dan mempersoalkan DSAI suatu ketika dahulu dan sekarang ataupun mempersoalkan segala kutukan dan makiannya kepada pemimpin dan parti UMNO dahulu dan sekarang? Mana-manalah. Tabik kepada Ezam kerana keluar tv3 setiap hari!!!

Mahu duit daripada Google? Perhatikan bagaimana pendapatan dari adsense meningkat sedikit demi sedikit dari cuma $0.71 sebulan menjadi $1,243.17 sebulan. Sedikit demi sedikit akhirnya maintain beribu ringgit pendapatan sebulan. Mahu tahu rahsianya? Teknik ini telah dibukukan. Sila dapatkannya sebelum harga dinaikkan. Beli di sini.

Pelajari 150 rahsia silap mata


Thanks for watching...
Averagely, I made $0.72 every time peoples visit my page.Interested to Know how I did it? Here..

Related Posts by Categories



Widget diubahsuai oleh taiko

1 Comment:

  1. Anonymous said...
    ezam.. oh ezam

Post a Comment



Update Video Baru Akan dihantarkan terus ke Emel anda. Masukkan Emel di bawah.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


 

Blogger Template | Created by Adam Every | Modified by Blogger-Whore